‘EA’, ‘Need For Speed: Hot Pursuit’in yeniden düzenlenmiş bir versiyonunu oyunculara sunmak için kollarını sıvadı. Versiyonun; orijinal oyunun piyasaya sürüldüğü tarihten yaklaşık 10 yıl sonra, 6 Kasım tarihinde PC, Xbox One ve PS4 platformlarına geleceği ifade edildi. Oyunun, bu platformdan bir hafta sonra ise Nintendo Switch’te çıkış yapacağı belirtildi.
Electronic Arts (EA); ‘Need For Speed: Hot Pursuit‘ oyununun yeniden düzenlenmiş versiyonunun, 6 Kasım tarihinde çıkış yapacağını duyurdu. Oyunun yeni versiyonunda yer alacak olan arabaların bir listesini de yayınlayan şirket, yeni modlar ve geliştirilmiş grafik kalitesi vaadinde de bulundu. Tek oyunculu modda ‘yarışçı’ veya ‘polis’ kariyer parkuruna sahip olan versiyonun, ‘Seacrest Country’nin dolambaçlı yollarında efsanevi bir sürüş ve kovalama deneyimi sunacağı ifade edildi.
Bununla birlikte, oyunun görsel kalitesinde de önemli bir gelişme olduğu belirtildi. Aktarılan detaylara göre; yeni versiyon PC, Xbox One ve PS4 platformlarında çıkış yapacak. Nintendo Switch desteği ise oyunun çıkış tarihinden 1 hafta sonra gelecek. Bununla birlikte oyun; PC, PS4 Pro ve Xbox One X’te 4K çözünürlük sunacak. Switch’te ise yerleşik modda 1080p çözünürlük ve 30 FPS hızında çalışabilecek. Oyunun yeni nesil konsollarda ne kadar iyi bir performans göstereceği ise henüz bilinmiyor.
‘Need For Speed: Hot Pursuit Remastered’, çapraz oyun desteği de bulunduracak
Yenilenen versiyonuyla birçok gelişmiş grafik özelliklerine sahip olacak olan oyun; daha yüksek çözünürlüklü modeller, daha çok nesne ve sahne de sunacak. ‘Switch’ platformunda daha uzun bir çizim mesafesine sahip olan yeni versiyon; diğer platformlarda da bu güncellemelere ek olarak, daha yüksek çözünürlüklü yansımalara ve geliştirilmiş doku kalitesine sahip olacak. Azaltılmış ani duruşlar, yeni nesil bir fotoğraf modu ve çeşitli kalite güncellemeleri yanında; daha fazla başarı, araba rengi seçeneği ve kaplama sunacak olan oyun, altı saatlik ek oyun süresiyle de ön plana çıkacak.
‘Need For Speed: Hot Pursuit Remastered‘ ayrıca, çapraz oyun desteği de bulunduracak. Oyunda elde edilecek olan istatistiklerin ve kayıtların saklanması için ‘Autolog’ sistemi kullanılacak.
Teknoloji haber bülteni DigiToll‘ü izlemek için tıklayınız.
İlginizi çekebilir: