ABD merkezli teknoloji üreticisi Microsoft, geçmiş oyunlarını yüksek kare hızında oynamak isteyen kişileri sevindiren FPS Boost özelliğini destekleyen oyunların sayısını artırdığını açıkladı. Xbox Series X ve Series S için geliştirilen FPS Boost sayesinde oyunların kare hızı iki hatta dört kata kadar çıkabiliyor. Şirket ilk olarak 5 oyunla duyurduğu yeni özelliğine 74 oyun daha eklediğini açıkladı.
Yeni nesil oyun konsolları PlayStation 5 ve Xbox Series X/S yeni teknolojiler sayesinde günümüze uygun kare hızı sunabiliyor. Konsolların çok daha güçlü olması da elbette ki geliştiricilerin daha yüksek FPS’li oyunları geliştirmesine olanak tanıyor. Ancak, eski oyunları oynamak isteyenler, oyunları yeni nesil konsollarında dahi istedikleri FPS’lerde deneyimleyebiliyor.
Bu durumun farkında olan Microsoft’ta geçen şubat ayında duyurduğu yeni bir özellik sayesinde Xbox Series X/S sahiplerini sevindirmişti. Şirket FPS Boost adını verdiği yenilikle birlikte geçmişte çıkmış oyunların FPS’ini iki katına hatta dört katına dahi çıkarabiliyor. Yeni nesil oyun konsolu Xbox Series için geliştirilen bu sistem ilk olarak şubat ayında aralarında Far Cry 4, New Super Lucky’s Tale, Sniper Elite 4, UFC 4, and Watch Dogs 2 bulunduğu 5 oyun için aktif edilmişti. Şirket geçen ay ise 13 farklı Electronic Arts oyununa destek verdiğini duyurmuştu. Şirketten gelen yeni bir açıklama ile bu desteği 74 yeni oyun daha için aktif oldu.
FPS Boost 97 oyuna destek veriyor
Yeni güncelleme, Xbox Series X | S’de FPS desteği içeren toplam oyun sayısını 97’ye çıkarıyor. Bunlar arasında Yakuza 6 , Alien: Isolation ve Metro: Last Light gibi hayranların favorileri var ve güncellemeye bağlı olarak bazı oyunlar 120 FPS’ye kadar yükselecek.
FPS Boost ile Xbox Series X / S sahiplerinin deneyimleyeceği oyunların tam listesine buraya tıklayarak erişebilirsiniz.
Microsoft’un geliştirdiği ve oyunların FPS’sini büyük ölçüde artıran FPS Boost, oyunları orijinal formatlarında ve daha düşük kare hızıyla oynamak isteyen kullanıcılar için açılıp kapatılabiliyor. FPS Boost performans geliştirmeleri, oyunların orijinal geliştirme ekipleri yerine Microsoft’un Xbox ekibi aracılığıyla geliştiriliyor. Bu nedenle stüdyolardan ek geliştirme beklemeye gerek kalmıyor.
İlginizi Çekebilir:
FIFA 21 ’in EA Play ve Xbox Game Pass Tarihi Açıklandı!
Mortal Shell’in PS5 ve Xbox Series S için Yenilenen Hali Martta Satışa Çıkıyor
Haftanın En Yeni Teknolojileri – Moxie Mars’ta Oksijen Üretti, Sony Giyilebilir Klima!: