Bugün yayınlanan Game Ready Sürücüsü ile birlikte GeForce RTX ekran kartları, Nvidia DLSS 2.3 güncellemesini almış oldu. Yeni güncelleme ile birlikte 10’dan fazla oyun DLSS desteğine kavuştu.
Nvidia, bugün yeni Game Ready sürücüsünü yayınlandı. Yeni güncelleme ile birlikte RTX ekran kartları, DLSS 2.3 sürümüne yükseldi. Ayrıca 10’dan fazla oyun, DLSS desteğine kavuştu. DLSS 2.3 ile birlikte tüm oyunlarda çalışan Nvidia Görüntü Ölçekleme (Image Scaling) algoritması da iyileştirildi.
NVIDIA ayrıca herkese görüntü kalitesi analizi yapmak ve sonuçları karşılaştırmak için kolay bir yol sağlayan ICAT adlı yeni bir araç yayınladı.
DLSS teknolojisi gelişmeye devam ediyor
Nvidia DLSS, yeni güncelleme ile birlikte 130’dan fazla oyun ve uygulamada destekleniyor. Ayrıca teknoloji, bugün yayınlanan DLSS 2.3 SDK ile gelişmeye devam ediyor. Yeni sürüm, hareket, parçacık yeniden oluşturma, gölgelene ve zamansal kararlılıkta nesne ayrıntısını iyileştirmek için hareket vektörlerini daha da akıllıca kullanıyor.
DLSS 2.3 ile birlikte piyasaya sürülen oyunların listesi:
- Baldur’s Gate 3
- Bright Memory: Infinite
- Cyberpunk 2077 (16 Kasım’da DLSS 2.3 desteği ekleniyor)
- Crysis 2 Remastered
- Crysis 3 Remastered
- Deathloop
- DOOM Eternal
- Farming Simulator 22 (22 Kasım’da DLSS 2.3 desteğiyle çıkıyor)
- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
- Grand Theft Auto 3 Definitive Edition
- Grand Theft Auto Vice City Definitive Edition
- Grand Theft Auto San Andreas Definitive Edition
- Jurassic World Evolution 2
- Marvel’s Guardians of the Galaxy
- Rise of the Tomb Raider
- Shadow of the Tomb Raider
- Sword & Fairy 7
DLSS 2.3 sürümü ile birlikte gelen yeni algoritma, oyun performansını artırmak için 4 yönlü ölçekleme ve uyarlanabilir keskinleştirme filtreleri kullanıyor. Görüntü, tek geçişte keskinleşiyor ve ölçekleniyor. Bu özelliğe, hem Nvidia Kontrol Panel üzerinden hem de GeForce Experience üzerinden erişilebiliyor.
NVIDIA ayrıca, sınıfının en iyisi uzamsal ölçekleme ve keskinleştirme sağlayan ve tüm platformlardaki tüm GPU’larda çalışan açık kaynaklı bir SDK olarak NVIDIA Görüntü Ölçekleme algoritmasını piyasaya sürüyor. SDK, tüm geliştiricilerin oyunlarına entegre etmeleri için GitHub’da herkese açık durumda bulunuyor.
İlginizi Çekebilir:
Metaverse Evrenleri için İlk Büyükelçilik Açıklaması Geldi
PUBG: New State 165 Ülkede En Popüler Oyun Olmayı Başardı
Elder Scrolls 6, Xbox Özel Olarak Yayınlanabilir
Tekno Safari YouTube kanalına abone olmak için tıklayın.